כרטיסי ביקור למיתוג עצמי – כניסה חלקה לעולם העסקים
המונח “כרטיסי ביקור” נהפך זה מכבר למטבע לשון. כל דבר שאדם עשה הוא “כרטיס הביקור” שלו. משמע זהו הדבר החשוב שיש לדעת עליו, שבזכותו אותו אדם ראוי לדבר מה: לתפקיד כלשהו, לתמורה כלשהי או לכבוד. מכאן משתמע שכרטיס ביקור טוב הוא כזה שניתן ללמוד ממנו הרבה מאוד במעט מילים, מסמך שיעיד על הבעלים שלו יותר מכל דבר אחר שהוא יאמר.
כרטיסי ביקור ממלאים, לפיכך, את החסר. הכרטיס צריך להסביר בזמן קצר ובצורה ברורה מה המוצר או השירות שהמחזיק בו מספק ולהיות טוב מספיק על מנת לעורר את אמונו ואת העניין של מי שהכרטיס נמסר לו.
מה צריכים כרטיסי ביקור להכיל?
כרטיסי ביקור אפקטיביים צריכים להכיל תיאור קצר של העסק, אם בצורה גרפית (לוגו) ואם בצורת מלל, את שמו של האוחז בכרטיס ואת התפקיד שלו. תיאור התפקיד מרמז גם על הסמכויות שלו ועד כמה ניתן להגיע איתו להסכמות. אף מנהל רכש לא אוהב אדם שמתחיל משא ומתן ותוך כדי התהליך הוא מעביר את המושכות לאדם אחר. אף אחד לא אוהב להתחיל משא ומתן עם “מקדם מכירות” ורק לאחר מכן להתחיל לעבוד מול “מנהל האזור”.
מובן מאליו כי כרטיסי ביקור צריכים להכיל גם את פרטי ההתקשרות של האוחז בהם בצורה ברורה. בחלק ניכר מהמקרים לא יכול מקבל ההחלטות לשבת עם איש המכירות, ונוצר מצב שרק לאחר כמה ימים או אפילו תקופה ארוכה יותר ייווצר הקשר. במשך כל הזמן הזה, אותו כרטיס ביקור הוא החוט הדק המקשר בין שניהם.
כרטיסי ביקור ועיצוב גרפי
כיון שבחלק ניכר מהמקרים לא מכיר מקבל ההחלטות את הנציג ולא את החברה שהוא מייצג, האמצעי היחיד שלו על מנת להתרשם מהם הם כרטיסי הביקור. עיצוב גרפי נכון של הכרטיס יגרום לו להחליט להתקשר ולפחות לנסות להידבר. עיצוב לא נכון או לא ידידותי יגרום לו להשליך את הכרטיס ולנסות לחפש חברה אחרת. לעיתים מזומנות העיצוב הגרפי, הצבעים, גודל וסוג הגופן של כרטיסי ביקור הם ההבדל בין עסקה שתיסגר ועסקה שלא תצא לפועל.
הדפסת כרטיסי ביקור לעסקים – דפוס כרטא פרינט
הדפסת כרטיסי ביקור לעסקים הינה פעולה שצריכה להיות “בילט אין” בפתיחתו של כל עסק, ללא ויתורים ופשרות בנושא ולכן אנו ממליצים לכם להזמין כרטיסי ביקור מהאתר של בית הדפוס כרטא פרינט בתל אביב המספקים שירותי הדפסת כרטיסי ביקור לעסקים באיכות ראשונה במעלה
[…] מאמר על הדפסת כרטיסי ביקור […]