הדפסת חשבוניות

כבעל עסק אתה חייב להיות מסודר ומאורגן, במיוחד באופן ניהול פנקסי החשבוניות שלך והדיווח על ההכנסות שלך. מרבית מהעסקים מוציאים חשבוניות באמצעות תוכנות יקרות ומסובכות, שמאפשרות להם לדווח על הכנסות ולהוציא חשבוניות מס וקבלות אך ורק באמצעות במחשב. לרוב, הם יחזיקו מספר פנקסי חשבוניות לפעילות שהם עושים מחוץ למשרד, כמו בכנסים, בפגישות ובאירועי מכירות מיוחדים. בתי דפוס מציעים לבעלי עסקים שירות של הדפסת פנקסי חשבוניות מתוך סל של שירותים המוצעים ללקוח העסקי.

הדפסת פנקסי חשבוניות מתאימה לרוב לעסקים קטנים, שעדיף להם לרכוש עשרה פנקסים מאשר לרכוש תוכנה יקרה לניהול החשבוניות באמצעות המחשב. דפי הדפוס מציעים מספר תבניות של פנקסים ללקוחות העסקיים. רוב העסקים יעדיפו פנקס המנוהל בשלושה העתקים, הרי שהמקור מיועד ללקוח, ההעתק להנהלת החשבונות (בין אם היא חיצונית או פנימית) והעתק נוסף שנשאר לבעל העסק. קיימים גם פנקסים בפחות משלושה העתקים המיועדים לעסקים פטורים המוציאים קבלות בלבד ללא חשבוניות.

גם גודל הפנקס קובע. ניתן לקבוע מספר גדלים עבור הדפסת פנקסי חשבוניות. למשל, ישנם פנקסים שבכל דף שלהם ישנם מספר חשבוניות בגודל של גלויה, החיסכון במקום מעניק לבעל העסק יותר חשבוניות להוציא במחיר זהה לפנקס חשבוניות שמכיל חשבונית אחת בעמוד. בצורה הזו, שטח פירוט המוצר או העבודה על גבי החשבונית נורא קטן, והפנקסים הללו מתאימים לרוב לבעלי עסקים שמספקים שירותים מוגדרים ביותר. בפנקסים הללו יכולים להיות החל מ-2 עד 8 חשבוניות לעמוד, כאשר בדרך כלל בפנקס סטנדרטי יש חשבונית אחת לעמוד.

הדפסת פנקסי חשבוניות דרך בית דפוס אינטרנטי המאפשר ללקוח העסקי לבחור את התבנית המתאימה לו בצורה אישית, תוך כדי בחירת לוגו החברה ומספר העוסק המורשה בראש החשבונית כמחויב בחוק. היתרון בבתי הדפוס שמאפשרים לבעלי העסקים לסגנן את עיצוב הפנקסים ושאר המוצרים שהם מציעים לבעלי העסקים הוא גדול על פני בתי דפוס רגילים. לרוב, המחיר יהיה זול יותר מאשר בית דפוס שהוא לא אינטרנטי, שליח יספק בעבורכם את הפנקסים עד דלת העסק ואל תשכחו שהפנקסים הותאמו אישית לצרכים של העסק שלכם.