הדפסת צ’קים מעוצבים

הדפסת צ'קים מעוצביםהדפסת פנקסי צ’קים מעוצבים – צ’ק עם עיצוב מותאם אישית לחברה או עסק

בתי עסק וארגונים רבים מחזיקים פנקסי צ’קים ייחודיים להם, אשר הודפסו בבתי דפוס מקצועיים. מאז הרפורמה של בנק ישראל בתחום לפני כעשרים שנה, המאפשרת לכל חברה ועסק להדפיס באופן עצמאי את הצ’קים שלהם, החלה מגמה של יותר ויותר בתי עסק, שבוחרים לוותר על שירותי הבנק בהדפסת הצ’קים שלהם ופונים לבית עסק שיכול להדפיס עבורם במהירות צ’קים מאובטחים ובטוחים. בשנים האחרונות, התפתחה המודעות לפוטנציאל של הפנקסים הללו לשמש גם כפלטפורמה עיצובית, אשר מאפשרת לעסק נראות ונוכחות נוספת. אם כבר יצאנו מהשבלונה הבנקאית האחידה, מדוע לא לחשוב על התאמת המראה של הצ’קים לעסק הספציפי שלנו?

צ’קים מעוצבים – הזדמנות לנראות עסקית

החשיבה המתקדמת ביותר כיום בתחום השיווק, היא חשיבה על מיתוג. המשמעות היא, הגדרת חוויה, שפה ונראות כוללת ואחידה של העסק שלכם, כך שהאדם המתבונן מבחוץ רואה איזושהי ישות מזוהה, שכלל ההיבטים שלה מדברים אחד עם השני. המובחנות הזאת אמורה להתבטא בכל פרט ויזואלי שקשור לעסק שלכם, בין אם זה אתר אינטרנט, עטיפה למוצר שלכם, שילוט חיצוני מעל בית העסק ונייר מכתבים.

על פי אותה חשיבה, אם כבר אתם מטפלים עצמאית בהדפסת הצ’קים של העסק, זו תהיה רשלנות מצדכם להתעלם מההזדמנות, להציג לעולם עוד קצת מהעסק שלכם. אם תשקיעו קצת בעיצוב פנקס צ’קים שיגרום לעין להתעכב עליהם עוד חצי שנייה, תרוויחו עוד קצת בבניית המותג והנראות שלכם כלפי לקוחות, ספקים וכל גורם שמולו אתם עובדים ותחזקו עוד קצת את מקומו של המוצר או השירות בזיכרון הויזואלי שלהם.

הדפסת צ’קים מעוצבים  – למה כדאי לכם לתת דגש

הצ’קים שלכם צריכים להיות אסתטיים ונעימים לעין. באגף הצבעים, הקפידו על בחירת צבעים נעימים לעין ובוודאי לא צבעים זרחניים, צעקניים או מקושקשים. בצ’ק ניתן לשלב כמה צבעים, כגון צבע הרקע, לעומת צבע הפונט של הכתוב. הקפידו שצבעם אלו ישתלבו וידברו אחד עם השני, למשל כחול בהיר כרקע וכחול מאותה משפחה רק מרוכז יותר, לטקסט.

כמובן, שהצבעים צריכים להתאים לשפה העסקית שלכם. כלומר, לצבעים הקיימים על האריזות שלכם, בלוגו שלכם וכן הלאה. שווה לציין לעצמכם את הגוונים המדויקים ולהקפיד להשתמש בהם בכל עיצוב והדפסה. אפרופו לוגו, כמובן שצריך להיות לכם לוגו. אם אין לכם, רוצו לפני הכול, לעצב אחד כזה! הלוגו הוא החותמת, השם הויזואלי שלכם. כמובן, שגם הלוגו שלכם צריך להופיע על גבי הצ’ק. סוף דבר, כדאי להשקיע בנושא הדפסת צ’קים, זו השקעה לטווח רחוק.

העדיפו לעבוד עם בית דפוס איכותי ומקצועי. יש חשיבות גם לאיכות הצבעים ולרמה הטכנולוגית של המדפסות שבית הדפוס משתמש בהם. זה משפיע על הרושם שנותן המראה של הצ’קים. היעזרו בהמלצות של חברים, או בצ’קים שאתם עצמכם נתקלתם בהם ותפסו את עיניכם.