החשיבות של ראיית חשבון ושל ייעוץ מס

 

אף אחד לא נהנה לשלם מיסים החל מעוסק מורשה ועד חברות בע”מ גדולות מסתבר שבתנאים מסוימים, רבים מאיתנו משלמים יותר מכפי שצריך. זו עובדה, אבל למרבה המזל ישנם פתרונות. בעזרת שירותי ראיית חשבון וייעוץ מס לחברות ועסקים אפשר לנצל באופן מקסימלי כל מיני הטבות מס. זאת ועוד, ראיית חשבון וייעוץ מס יכולים בעזרת תכנון מס לא רק לגלם הנחה משמעותית בתשלומי המס. לצד הפחתת מס, ניתן בדרכים שונות לבצע גם פריסות של מס או חלוקתו לאורך התקופה, בצורה מיטבית. 

אל תטעו ואל תפספסו – אפשר להפחית מס כחוק!

עצמאיים, חברות, חברות בע”מ עוסק מורשה או עסקים בראשית הדרך עשויים לבצע כל מיני טעויות שגורמות להם לשלם יותר מדי מיסים. למעשה, אפילו עסקים  וותיקים וחברות גדולות שמזמן לא קיבלו את הייעוץ הנכון עלולים לשלם על כך ביוקר. תכנון מס יכול לכלול היבטים מגוונים, למשל על ידי הכרה בפחת ברכישה של נכסים עסקיים, רכוש עסקי, מכונות וציוד. תכנון מס יכול לכלול פעולות שונות כמו הפרשות לזכויות פנסיוניות או דחייה (או הקדמה) של הכרה בהוצאות או הכנסות. חשוב לציין כי תכנון מס הינו מהלך חוקי, לגיטימי, ראוי וחיוני. לא מדובר על משהו בלתי קביל, להפך. פקידי השומה עצמם ממליצים לכל עצמאי ועסקים , לנקוט בכל הצעדים החוקיים שמאפשרים תכנון מס והפחתת נטל המס. עם הזמן, התכנון הזה יכול לשפר את תזרים המזומנים ולהעלות את ההכנסה הנקייה של העסק, או החברה, בצורה משמעותית ביותר. 

לאתר של ניצן לזרוב יועץ מס לחצו כאן

כך תשלמו פחות ותרוויחו יותר

על מנת ליהנות באופן מקסימלי מהטבות המס המגיעות, כדי לבצע תכנון מס או על מנת להגיש בקשה להחזרי מס עבור שנים קודמות, יש לקבל ליווי מקצועי. ראיית חשבון וייעוץ מס שניתנים על ידי אנשי מקצוע לוקחים בחשבון היבטים מגוונים: מקום מגורים, סוג העיסוק, אופי ההכנסות, אופי הפעילות העסקית, הטבות מס ונקודות זיכוי, הפרשות לפנסיה, הוראות חוק ותקנות מס וחידושי פסיקה שניתנו אפילו בעת האחרונה. חשבונאות ומיסוי מיוחדים לעסקים, בעזרת זאת תוכלו לשלם פחות ולהרוויח יותר. 

No Comments, Be The First!

Your email address will not be published.