הדפסה ועיצוב של כרטיסי ביקור ייחודיים

טיפים לעיצוב והדפסת כרטיסי ביקור מיוחדים

נסו לדמיין כי אתם נמצאים בכנס רב משתתפים, בו נמצאים אלפי אנשים העוסקים בתחומים המשיקים לשלכם. למשל, כנס רפואי בנושא רפואת שיניים או כנס תקשורת דיגיטלית. יהיה זה הימור מושכל לומר שבארנקים של תשעים אחוזים מהנוכחים במקום, תמצאו כרטיסי ביקור סטנדרטיים, מלבן בגודל כמה סנטימטרים. על חלק מהכרטיסים יופיע כיתוב בלבד, על חלקם לוגואים וחלקם אולי יהיו מעט יותר יצירתיים. אבל כדי שדווקא כרטיס הביקור שלכם יהיה זה שיבלוט יותר מכולם, עליכם לבחור בכרטיס יוצא דופן.

חברת כרטא מדפיסה כרטיסי ביקור מיוחדים כגון כרטיסים עם לכה סלקטיבית וכרטיסים מצופים בפוייל.

הדפסה ויצירה של כרטיס בלתי נשכח

גם אם אתם עוסקים במקצוע רציני, רפואה למשל, אין זה בהכרח אומר שאסור לכם לשלב מעט חוש הומור או מעוף בעיצוב כרטיס הביקור שלכם. יש לזכור שהכרטיס אמור להיכנס בקלות לארנק, כך שהגודל מוגבל למדי, אבל מצד שני הצורה אינה חייבת בהכרח להיות מלבנית. אם אתם רופאי שיניים, תוכלו לחלק כרטיסי ביקור הנראים כמעין צילום רנטגן של מנשך שיניים. אורתודונטים יכולים לחלק כרטיס מתקפל בו נראות מהצד האחד שיניים ומהצד השני פסי מתכת. מוזיקאים יכולים לחלק כרטיס בצורת כלי נגינה ומנחה סדנאות לתזונה נכונה יכול לחלק כרטיס עגול בצורת צלחת. למעשה, אם רק תפתחו את הראש ותאפשרו לדמיון לעבוד, תתפלאו לגלות כמה אפשרויות ניצבות בפניכם.

 

כמה טיפים ליצירת כרטיס ביקור מנצח

אם עדיין אין לכם רעיון, אולי הטיפים הבאים יסייעו לכם להגות רעיון לכרטיס ביקור שלא רק שייצג אתכם בנאמנות אלא גם ישרת אתכם באופן אופטימלי. חשבו על ההיבטים השונים של תחום העיסוק שלכם ורשמו אותם על דף נייר. כעת ציירו מעין “שמש אסוציאציות” עם מילים המאפיינות את העבודה שלכם. כעת בחנו את הדף שלפניכם והחליטו אילו מהמילים מייצגות אתכם באמת, אילו מהמילים משכו את תשומת לבכם. את הרשימה הזו קחו למעצב הגרפי שיסייע לכם בעיצוב כרטיס הביקור ועברו עליהם יחד. גם אם אתם לא מצטיינים במיוחד בכתיבה זכרו שהמטרה היא “סידור המחשבות” ואפיון הכרטיס.

 

רעיונות לכרטיסים מקוריים שתוכלו להשתמש בהם

קצרה היריעה מלכסות את כל התחומים האפשריים, אבל ייתכן שהרעיונות הבאים יעוררו בכם ניצוץ של יצירתיות. כרטיס ביקור מקורי ומיוחד שנועד לפרסם קצביה (למשל במקרה וזה כרטיס שמצידו השני מגנט) יכול להיות בצורת נתח בשר. וטרינר יכול לחלק כרטיסי ביקור עם אוזניים וזנב. מורה לנגינה יוכל לחלק כרטיס שצורתו כצורת מחברת נגינה ומורה לציור יכול להדפיס את פרטיו דווקא על גבי עיפרון, במקום על כרטיס קרטון. העיקר, בחרו כרטיס שתהיו שמחים לחלק לאחרים ואל תחששו מדברים חדשים!

 

 

No Comments, Be The First!

Your email address will not be published.