אלבום תמונות דיגיטלי

אלבום תמונות דיגיטלי הוא מתנה אינטימית ומושלמת לאנשים שבאמת איכפת לכם מהם, בעידן שבו הכל הופך לאלקטרוני ולוירטואלי למה לא לנצל את היתרונות האלו ולתת מתנה שונה, ייחודית ומקורית לאחד מבני המשפחה.

 

לענת אימא של יובל ועמיתי כבר שנים אין אלבום מסודר, אמנם היא נוהגת להסתובב עם מצלמה דיגיטאלית בתיק והיא אפילו מצליחה לצלם את ילדיה הקטנים, יובל בת השנתיים ועמיתי בן ה- 6 ברגעים הכי מתוקים ומצחיקים שלהם, אבל כמו רבים מאתנו, היא מורידה את התמונות למחשב הנייד שלה כשנגמר הזיכרון במצלמה הדיגיטלית, מסדרת אותם בתוך תיקיה על פי התאריכים, מבטיחה לעצמה שיום אחד היא תדפיס את התמונות היפות, אבל היא תמיד ובסופו של דבר לא מוצאת זמן פנוי לעשות זאת.

 

יום אחד ענת שמעה בגינה מאחת האמהות על האפשרות לסדר את התמונות שהיא הורידה למחשב באלבום תמונות דיגיטלי ואף להדפיס אותן באיכות גבוהה במיוחד, ענת מיהרה מיד לבדוק את הנושא ומצאה אתר שהציע תוכנה קלה ופשוטה לסידור תמונות בתוך אלבום דיגיטלי מעוצב אפשרות לבחור בין מגוון רחב של סגנונות עיצוב לאלבום התמונות וגם אפשרות להדפסת התמונות.

 

ענת הבינה שברגע זה היא גלתה לא רק את הפתרון להזנחת התמונות בתיקיות במחשב, אלא גם מתנה נהדרת לראש השנה. כמו בכל שנה גם השנה היא ובני משפחתה היו מוזמנים לארוחות שונות, אצל המשפחה הקרובה וענת גם השנה לא ידעה מה לקנות, נמאס לה לבזבז כסף על מתנות שבסופו של דבר יעלו אבק במזווה, או לחילופין על סלסילות שי שמתחסלות תוך פחות בשבוע. ענת ידעה שאלבום תמונות אישי שלה ושל בני משפחתן ישמח את לבה גם של הדודה הפולנייה ביותר.

 

גם מבחינת עלויות המחיר, ענת הופתעה לגלות שעלות הדפסת אלבום התמונות יוצאת לה יותר זולה מעלות של קניית מצעים או סרוויסים לכבוד החג.

 

כאשר ענת נתנה בחג את אלבומי התמונות הדיגיטליים, האלבומים זכו להצלחה מסחררת והעבירו עוד כמה שעות משפחתיות של הסתכלות בתמונות והעלאת זיכרונות נוסטלגיים. חידושים נוספים שיש היום בתחום שהם מושלמים עבור מתנה משפחתית זה גם לוח שנה מעוצב , מתאים בעיקר בחגים ובראש השנה.

No Comments, Be The First!

Your email address will not be published.