הדפסת פליירים לעסקים לצרכי פירסום – הדפסת פליירים לשיווק ומיתוג והעסק
עם ההתקדמות הטכנולוגיה בשנים האחרונות, עסקים רבים זונחים את שיטות הפרסום הישנות ומתקדמים לעבר שיטות הפרסום השייכות למאה ה-21. לצורך העניין, אם בעבר רוב הפרסום היה בעיתונות המודפסת או בדפוס, כיום רוב העסקים ימקדו את הפרסום שלהם יותר על גבי מדיה לא מודפסת, כמו אינדקסי עסקים ופרסום באינטרנט, בטלוויזיה וברדיו. למרות זאת, חנויות רבות עדיין מעדיפות את הפרסום המודפס באמצעות הדפסת פליירים. הדפסת פליירים בתפוצה רחבה משתלמת, היות וניתן להגיע באמצעותה לקהל יעד נרחב בעלויות פרסום נמוכות וזניחות.
הדפסת פליירים לשיווק ומיתוג
הדפסת פליירים משמשת היום בעיקר עסקים קטנים-בינוניים בערים ועסקי מזון מהיר. תפוצה רחבה של פליירים המנוסחים היטב וקוראים לפעולה של הלקוח עשויה לעשות את העבודה ולהביא לקוחות לבית העסק. יש לקחת בחשבון שבהדפסת פליירים לא מספיק להדפיס את הפליירים וכאן נגמרת העבודה, על בעלי העסקים לחלק את הפליירים בהתאם לתפוצה שקבעו וזאת על מנת שהפליירים יעשו את העבודה וימשכו לקוחות. חלוקת פליירים בתיבות דואר לדוגמא עשויה לקחת מספר ימי עבודה. שילוב של כוח אדם זול ויעיל עשוי לחסוך בעלויות חלוקת הפליירים.
אחת השיטות לחלוקה חכמה של הפליירים היא לפנות למקומונים בערים בהם העסק שלכם פועל או רלוונטי ולהפיץ את הפלייר יחד עם העיתון. סביר להניח שעלות התפוצה תהיה יקרה יותר, אך מצד שני ההתעניינות בפלייר תהיה גדולה יותר. הדפסת פליירים המיועדים לתפוצה משולבת יחד עם עיתון מקומי מצריכה תיאום של בית הדפוס עם מערכת העיתון וזאת על מנת שיעמוד בסטנדרטים ובדרישות הפרסום של מערכת העיתון. אחד היתרונות של שילוב הוא שפלייר בעיתון יקבל תשומת לב גדולה יותר מאשר מודעת דפוס אשר מוטמעת בתוך עמודי העיתון.
הדפסת פליירים לעסק הרוצה פירסום
הדפסת פליירים מאפשרת לעסק שלך לקבל תפוצה רחבה, שעשויה למשוך בין 3 ל-5 אחוז מקהל היעד, כמובן שזה תלוי באזורי החלוקה של הפליירים ובפילוח קהלי היעד בהתאם למודעה המצוינת על גבי הפלייר. בהדפסת פליירים יש לשים לב באיזה נייר משתמשים, באם בוחרים להדפיס בנייר בולט יותר מאשר נייר לבן, באם בוחרים להדפיס בדיו צבעוני או שחור – כל הנתונים הללו משפיעים בסופו של דבר על עלויות ההדפסה שלרוב זניחות לעומת עלויות ההפצה של הפליירים.
[…] מאמר על הדפסת פליירים אצלנו באתר […]